چكيده
سيستمهاي توصيهگر[2] براي مشكل بارگيري بيش از حد اطلاعات يك راهحل موثر دارند، مخصوصا در دنياي آنلاين جاييكه با انتخابهاي بياندازهاي دايما مواجه هستيم. اين سيستمها سعي در پيدا كردن مواردي مثل كتاب يا فيلم دارند كه با اولويتهاي كاربران بهتر هماهنگي دارند. براساس شيوههاي مختلف براي پيدا كردن موارد مورد علاقه كاربران، ما مي توانيم سيستمهاي توصيهگر را به سه گروه مهم طبقهبندي كنيم. ابتدا، سيستمهاي توصيهگر مبتني بر محتوي، اطلاعات محتويي را بكار ميبرند تا يك توصيه بكنند. براي مثال، چنين سيستمهايي ممكن است يك فيلم رمانتيك به كاربري توصيه كنند كه در پروفايلاش علاقه به فيلم رمانتيك را نوشته است. دوم، سيستمهاي توصيهگر ينگ با تشريك مساعي فقط روي رفتار گذشته كاربران مثل تراكنشات قبليشان يا درجهبندي تكيه دارند. با مقايسه اين اطلاعات، سيستم توصيهگر ينگ با تشريك مساعي موارد جديد يا كاربراني به كاربراني پيدا ميكنند. براي بررسي مشكل شروع سرد و دفع كردن انواع مختلف حمله، گروه سوم سيستمهاي توصيهگر، به نام سيستمهاي توصيهگر آگاه بر اعتماد، پيشنهاد شده است. اين سيستمها از رسانههاي اجتماعي و اطلاعات مطمئن براي توصيه كردن استفاده ميكنند، كه براي تعهد به بهبود دقت در توصيهها نشان داده شده است. در اين فصل، ما يك بررسي كلي روي سيستمهاي توصيهگر در وضعيت تهديد كننده با توجه بر سيستمهاي توصيهگر آگاه از اعتماد انجام ميدهيم. بخصوص، ما راههاي را توصيف ميكنيم كه اطلاعات مطمئن ميتواند براي بهبود كيفيت اين توصيهها كمك كنند. در ادامه اين فصل، ما سيستمهاي توصيهگر، سپس اعتماد در رسانه اجتماعي و بعد سيستمهاي توصيهگر آگاه بر اعتماد را معرفي ميكنيم.
بروزترین وبسایت در رزبلاگ سيستمهاي ,توصيهگر ,آگاه ,كردن ,اطلاعات ,توصيه ,سيستمهاي توصيهگر ,توصيهگر آگاه ,اطلاعات مطمئن ,سيستمهاي توصيهگر، ,توصيهگر ين منبع
درباره این سایت